Kruimelpad S&H > Uw voordelen > Kwaliteitsmanagement

Kwaliteitsmanagement zoals uw klant het graag ziet

Wat is kwaliteitsmanagement eigenlijk?

Kwaliteitmanagement blijkt een heel ruim begrip te zijn. Zo zegt bijna ieder bedrijf dat het zich ook op kwaliteit onderscheid. Maar helaas leert de praktijk anders.

Ons kwaliteitsmanagement laat geen ruimte voor toeval

Als het om kwaliteitsmanagement gaat, laat S&H helemaal niets aan het toeval over. De kwaliteit van onze fulfilment dienstverlening is een hele belangrijke onderscheidende factor van S&H. Eén die de u als aanbieder veel brengt.

Zéér tevreden klanten

Het resultaat van ons kwaliteitsmanagement mag er zijn:
● een enorm hoge tevredenheid van uw afnemers;
● de beste servicelevels in de branche;
● extreem weinig klachten en retouren.

Erik Biemans - CRM bij S&H Product Fulfilment

Meer weten over ons kwaliteitsmanagement?
Vraag het aan Erik.

Échte Total Quality Management

Kwaliteitsbewustzijn is een mentaliteit die veel verder reikt dan ISO. Daarom is Total Quality Management in ieder detail van onze cultuur en processen veiliggesteld.

Kwaliteitsmanager
Wij waren de eerste in onze branche die ISO9001 en 14001 gecertificeerd was. Maar daar is het niet opgehouden voor ons. Wij zijn fulltime met kwaliteit bezig en hebben, als enige in de branche, daarom ook een eigen kwaliteitsmanager in dienst die conform ISO 19011 over alle processen waakt.

Focus op kwaliteit leidt tot minder kosten

Zowel interne als externe fouten hebben een groot effect op de tevredenheid van uw klanten en op uw rendement.

Kwaliteit verdient zichzelf zeker terug
Aandacht voor kwaliteit verdient zichzelf ruim terug: omdat iedere 1% aan retouren en klachten u 2,5% netto kost. Om nog maar te zijgen van de onvrede bij uw klant, die niet meer bij u zal kopen.

Ook kost het veel geld om fouten te herstellen, goed te maken en om ze via work-arounds op te lossen.

Kwaliteitsmanagement

Ons kwaliteitsaanpak loont

Onze aandacht voor kwaliteit verdient zichzelf ruimschoots terug. Zo behoren onze servicelevels al jaren tot de absolute top van Nederland:

Gemiddelde foutpercentage : NL S&H
Bij het afhandelen van orders : 1,6% – 0,03%
In alle 8 orderketen schakels :  17,1% –  0,11%