Kruimelpad S&H > Uw voordelen > Alles-onder-één-dak

Iedere schakel in uw keten leidt tot 10 à 20% efficiencyverlies.

Online en offline: alles-onder-één-dak

De grens tussen on- en offline vervaagt. Uw afnemers willen zelf kunnen kiezen hoe, waar en wanneer men bij u koopt en contact met u onderhoud. Daarvoor dienen uw online en offline fulfilment activiteiten naadloos op elkaar aan te sluiten.

Wij bieden u, als enige Nederlandse aanbieder, alle onderdelen van de order- en serviceketen onder-één-dak:

Online en offline geïntegreerd

Bij ons vormt online en offline één naadloos geheel, zodat u uw klant een maximale keuzevrijheid kunt bieden terwijl u alle synergievoordelen optimaal benut.

Multi-, cross- of omni-channel

Een multi-channel aanpak stelt hoge eisen aan uw logistiek, uw financiële administratie, uw communicatie en uw interne informatievoorziening.

Feitelijk gaat het bij multi-channel, cross-channel en omni-channel om het integreren van uw online en offline kanalen. Onze alles-onder-één-dak oplossingen bieden u daarvoor de perfecte uitgangspositie omdat het:
● uw afnemers écht centraal stelt;
● alle ketenonderdelen geïntegreerd zijn;
● géén onnodige schakels kent in de keten.

> Lees hier meer over dit onderwerp

Wilt u on- en offline naadloos integreren?

Met onze alles-onder-één dak oplossingen voorkomt u barrières tussen verkoopkanalen.

Wij zorgen er voor een realtime integratie van al uw:
● betaalmethoden
● bestelmethoden
● voorraadbeheer
● uitleveringen
● klantenservice
● managementrapportages

Zo vormen online en offline één naadloos geheel, met hogere servicelevels, meer flexibiliteit en lagere totaalkosten als resultaat.

Het negatieve effect van losse schakels.

‘Goedkoop is duurkoop’. Dat is een waarheid die zéker opgaat voor fulfilment.

Het zelf aan elkaar knopen van losse dienstverleners kan in eerste instantie goedkoop lijken. Maar iedere extra schakel in uw order- en serviceketen kost u 10 à 20% aan efficiencyverliezen, wegens:
● (mis)communicatie;
● vertragingen tussen schakels in de keten;
● extra klantcontacten;
● extra retouren;
● onjuiste (of géén) informatie.

Ook leiden losse schakels tot een exponentiële afname van uw totaalservice:

Online en offline ketenverliezen

Dankzij onze alles-onder-één-dak oplossingen voor een naadloze online en offline integratie, realiseren wij een ongeëvenaarde 99,89% over de hele order- en serviceketen. Dat verhoogt uw netto rendement én uw eindklanttevredenheid.