Kruimelpad S&H > Fulfilment diensten > Responseverwerking

Onze responseverwerking laat de keuze aan uw klant

Responseverwerking

Responseverwerking is een belangrijke schakel in uw contact met uw markt. Omdat aankopen steeds meer multi-channel geschieden, behoort een multi-channel responseverwerking gegarandeerd te zijn.

Alle responseverwerking opties

Hoe meer responseverwerking opties u biedt, hoe groter de klanttevredenheid van uw afnemers. Daarom hebben wij – als enige Nederlandse fulfilment aanbieder – alle responseverwerking opties zelf in huis, met ongekend hoge servicelevels.

Keuzevrijheid

Met onze multi-channel responseverwerking biedt u uw klanten alle keuzevrijheid om zelf te kunnen beslissen waar, wanneer en hoe deze bij u kan kopen.

Erik Biemans - CRM bij S&H Product Fulfilment

Meer weten over responseverwerking?
Vraag het aan Erik.

Uw klant op z’n wenken bediend

Klanttevredenheid is een kostbaar goed en heeft alles te maken met ervaring van uw klant tijdens de contactmomenten met uw organisatie.

Cruciale contacten
Het bestelmoment is zo’n cruciaal contactmoment, waarop uw klant beslist of deze (weer) voor u kiest. Daarom dienen de contactmomenten met uw doelgroep zo klantvriendelijk en flexibel mogelijk aangeboden en uitgevoerd te worden.

Positieve koopervaring
Bij ons worden  uw klanten op hun wenken bediend. Onze responseverwerking, responsetijden en servicelevels bieden u een stevige basis voor een tevreden klant en een positieve koopervaring.

Uw klant denkt niet in markten

Afnemers denken niet in markten. De ene keer wil hij u bellen, de volgende keer stapt hij bij u binnen om vervolgens de volgende keer per internet, e-mail of per post met u contact te zoeken.

Eén bedrijf
Voor u zijn dat wellicht verschillende verkoopkanalen, maar voor de klant niet; voor hem is het gewoon één en hetzelfde bedrijf.

Eén informatiebron
Het is aan u om dit te faciliteren en op zo’n wijze te organiseren dat de klant altijd over dezelfde informatie, diensten en servicelevels beschikt, ongeacht het kanaal. Wij maken dit mogelijk voor u en uw klant.

Ruim 400 ingebouwde controles

Bij S&H geschiedt alle responseverwerking, ongeacht het bestelkanaal, via ons toonaangevende F-base® fulfilment software.

Realtime toetsing
Ruim 400 ingebouwde controles zorgen er voor dat alle inkomende en verwerkte gegevens realtime getoetst worden op juistheid, data-integriteit en andere criteria die u bepaalt. Zonder dat dit tot vertraging leidt.

Data-integriteit
Zo bent u verzekerd van de data-integriteit terwijl we gelijkertijd potentiële wanbetalers, faalkosten en retouren tot een minimum weten te beperken.

Multi-channel; maar met 1 informatiebron

Multi-channel klantcontact bestaat niet alleen uit het aanbieden van verschillende communicatievormen. Het verlangt ook een juiste integratie van alle verschillende kanalen zodat u de klant, ongeacht het contactkanaal, van juiste en actuele informatie kunt voorzien.

Eén database
Daarom is alle data van de order- en serviceketen bij ons centraal opgeslagen en toegankelijk. Dit stelt ons in staat om uw klant snel en juist te informeren.

Via ons beschikt u ongeacht het responsekanaal, over eensluidende, realtime informatie zodat uw klant altijd weet waar hij aan toe is.

Responseverwerking

Laat uw klant zelf kiezen!

Wij zorgen ervoor dat uw klanten multi-channel kunnen bestellen.

Met multi-channel bestelopties kan uw resultaat met 10 à 20% toenemen.