Kruimelpad S&H > Fulfilment diensten > Klantenservice

Verlaag uw klantenservice kosten met 50 tot 80%

Klantenservice

Klantenservice hoort bij het uitleveren van goederen. Maar dat wil niet zeggen dat u de hoeveel klantenservicecontacten niet sterk kunt beïnvloeden.

Minder en beter klantcontact

Dankzij onze werkwijze brengen wij het gemiddeld aantal klantenservicecontacten terug van 2,7 per vraag naar 1,03. Dat alleen al scheelt u 62% klantcontact. Hierdoor nemen uw kosten sterk af. Tel uit uw winst!

Verhoogde klanttevredenheid

Nóg belangrijker is het effect op de tevredenheid van uw klanten. Een groot onderzoek van SQM heeft uitgewezen dat de klanttevredenheid 15% daalt voor iedere keer dat de klant contact over iets moet opnemen.

Versterkte merkbeleving

Onze combinatie van de snelheid en de kwaliteit van de contactmomenten met onze klantenservicemedewerkers zorgen er ook nog eens voor dat uw klantenservice activiteiten uw merkbeleving versterken. Zo bieden wij u ook nog een extra concurrentievoordeel.

Erik Biemans - CRM bij S&H Product Fulfilment

Meer weten over het uitbesteden van uw klantenservice?
Vraag het aan Erik.

Laat uw klant zelf kiezen

De moderne klant wil zelf kunnen kiezen hoe, waar en wanneer hij met uw afdeling klantenservice communiceert. Daarom bieden wij u professionele, multi-channel klantenservice via:
• telefoon
• e-mail
• post
• social media
• SMS/WhatsApp
• online chat

Hierdoor kan uw klant per contactmoment zelf kiezen hoe hij met u wil communiceren. En laat ons fulfilment uw merk ook in de serviceketen stralen.

Ongeëvenaarde servicelevels

Onze klantenservice-servicelevels behoren al jaren tot de absolute top van Nederland.

NL– vs –S&H
Wachttijd telefoon (in seconden)4823
Beantwoorden e-mail (in dagen)3,60,7
Afgerond na 1 contact36%97%
Contacten per gestelde vraag2,71,03
Terugbetaling (in dagen)150,8

 
Met deze service kunt u zich onderscheiden, uw klantentevredenheid bevorderen en een goede en langdurige klantrelatie opbouwen.

Flexibele capaciteit

Dát u klantenservice contacten zult hebben, is bekend. Maar hoe, wanneer en hoe vaak men contact met u wenst op te nemen, is vaak een onzekere factor.

Snel en adequaat
Bij ons beschikt u over een flexibele, schaalbare capaciteit van ervaren, professionele klantenservice medewerkers. Daarmee bent u altijd verzekerd van een snelle, adequate bediening van uw klantenservice contacten, ongeacht de drukte. Zonder dat u vast zit aan hoge vaste kosten.

Voorkomen in plaats van genezen

U kunt het aantal klantenservicecontacten sterk beïnvloeden. Dat bewijzen wij iedere dag.

First-time fix
67% van alle klantenservicecontacten zijn te voorkomen door vragen in één keer af te handelen. Doordat onze klantenservice medewerk(st)ers realtime inzicht hebben in alle onderdelen van de orderketen, kunnen wij uw klantencontact in 1 keer afronden.

Dit scheelt u veel tijd en geld.

Klantenservice

Bespaar 50% tot 80%

Ons unieke Single Point of Entry software zorgt ervoor dat onze klantenservice, altijd en overal, realtime over alle benodigde informatie beschikt om uw klanten snel en adequaat van dienst te zijn. 

Dit kan u tot 80% besparen op uw klantenservice, doordat de meeste vragen in 1 keer kunnen worden afgehandeld en wij pro-actief kunnen reageren.