Kruimelpad S&H > Fulfillment > Responseverwerking

Onze responseverwerking laat de keuze aan uw klant

Responseverwerking

Een goede responseverwerking is van belang als schakel in uw contact met uw markt. Omdat aankopen steeds meer multi-channel geschieden, behoort u uw klanten ook multi-channel responseverwerking te kunnen bieden.

Wij bieden u alle responseverwerking opties

Hoe meer responseverwerking opties dat u uw klant biedt, des te groter is zijn tevredenheid. Daarom hebben wij – als enige fulfilment aanbieder in Nederland – alle responseverwerking opties zelf in huis en bieden wij daarin hele hoge servicelevels.

Bied uw klanten daarom meer keuzevrijheid

Met onze responseverwerking biedt u uw klant alle vrijheid om zelf te kunnen kiezen waar, wanneer en hoe hij bij u kan kopen. Terwijl uw kosten zelfs afnemen en veel beter te beheersen zijn.

Erik Biemans - CRM bij S&H Product Fulfilment

Meer weten over responseverwerking?
Vraag het aan Erik.

Uw klant op z’n wenken bediend

Een tevreden klant is goud waard. Maar dat heeft ook alles te maken met de ervaring van uw klant tijdens het contact met uw bedrijf.

Bescherm de cruciale contacten
Het moment van bestellen is een cruciaal contactmoment, waarop uw klant beslist of deze later ook weer voor u zal kiezen. Daarom is het van belang dat die contacten met uw klanten zo klantvriendelijk en flexibel mogelijk geboden en uitgevoerd worden.

Creëer een positieve koopervaring
Bij ons worden uw klanten op hun wenken bediend. Onze responseverwerking, responsetijden en servicelevels bieden u een hele stevige basis voor een tevreden klant met een positieve koopervaring.

Uw klant denkt niet in markten

Afnemers denken niet in markten. De ene keer wil hij u bellen, de volgende keer stapt hij bij u binnen om de keer daarop per internet, e-mail of per post contact met u te zoeken.

Voor uw afnamer bent u één bedrijf
Ook al kent u intern verschillende verkoopkanalen, uw klant heeft daar geen boodschap aan; voor hem doet hij telkens gewoon zaken met één en hetzelfde bedrijf.

Daarom heeft u ook één contactpunt nodig
Het is aan u om dit te bieden en om uw contacten zo te organiseren dat uw klant altijd over dezelfde informatie, diensten en servicelevels beschikt, ongeacht het kanaal dat hij gebruikt. Wij maken dit mogelijk voor u en uw klant.

Ruim 400 ingebouwde controles

Bij S&H vindt alle responseverwerking, ongeacht hoe men besteld, plaats via ons F-base® fulfilment software.

Wij toetsen alle data realtime
Meer dan 400 ingebouwde controles zorgen er voor dat alle gegevens realtime getoetst worden op juistheid, data-integriteit en andere zaken die u zelf kunt bepalen. Zonder dat dit tot vertraging leidt.

De data-integriteit is verzekerd
Zo bent u verzekerd van de juiste data terwijl we ook potentiële wanbetalers, fouten en retouren tot een minimum helpen te beperken.

Multi-channel; maar met 1 database

Multi-channel contact met uw klant bestaat niet alleen uit het bieden van meerdere opties om met u te communiceren. Het veraagt ook om een juiste integratie van alle kanalen zodat u uw klant, ongeacht het contactkanaal, van juiste en actuele informatie kunt voorzien.

Daarom werken wij met één database
Alle data van de order en service keten is bij ons centraal opgeslagen en voor alle relevante mensen toegankelijk. Dit stelt ons in staat om uw klant altijd snel en juist te informeren.

Met ons beschikt u overal over dezelfde informatie, zodat uw klant altijd weet waar hij aan toe is.

Responseverwerking

Laat uw klant zelf kiezen!

Wij zorgen ervoor dat uw klant multi-channel kan bestellen.

Met onze multi-channel opties, kan uw resultaat zelfs tot 10 à 20% toenemen.