Kruimelpad S&H > Fulfillment > Klantenservice

Verlaag uw klantenservice kosten met 50 tot 80%!

Klantenservice

Klantenservice hoort nu eenmaal bij het uitleveren van goederen. Maar daarom kunt u de hoeveel klantenservice contacten zelf nog wel heel sterk beïnvloeden.

Minder en beter klantcontact

Door onze manier van werken, brengen wij het gemiddeld aantal klantenservice contacten terug van 2,7 naar 1,03. Alleen dat scheelt u al 62% aan klant contacten. Hierdoor nemen uw kosten sterk af. Tel uit uw winst!

Een verhoogde klanttevredenheid

Maar nóg belangrijker is het grote effect hiervan op de tevredenheid van uw klanten dat hier het gevolg van is. Een groot onderzoek van SQM heeft uitgewezen dat klant tevredenheid met 15% daalt, iedere keer dat de klant contact over iets moet opnemen met u.

Een versterkte merkbeleving

De combinatie van snelheid en kwaliteit van het contact met onze klantenservice zorgen er voor dat onze klantenservice activiteiten uw merkbeleving maximaal versterken. Zo bieden wij u een ook een waardevol extra concurrentievoordeel.

Enorme betrokkenheid

Vraag onze klanten naar ons onderscheid en u hoort steevast: “Hun enorme betrokkenheid en hun vaste bezetting”.

Bij ons treft u geen wisselende groep studenten en uitzendkrachten aan, maar een goed ingewerkt team van vaste krachten. Deze mensen werken veelal al jaren bij ons, zij kennen alle ‘kneepjes van het vak’ maar ook uw specifieke zaken.

Erik Biemans - CRM bij S&H Product Fulfilment

Meer weten over het uitbesteden van uw klantenservice?
Vraag het aan Erik.

Erik en zijn top team van 35 betrokken agents denken graag mee hoe ook uw klantenservice naar een hoger niveau kan worden gebracht.

Voorkomen in plaats van genezen

U en wij kunnen samen ook het aantal klantcontacten sterk beïnvloeden. Dat bewijzen wij iedere dag.

First-time fix
67% van alle klantcontacten zijn te voorkomen door vragen in één keer af te handelen. Doordat al onze medewerkers realtime inzicht hebben in alle onderdelen van de orderketen, kunnen wij de meeste van uw klantencontact al in 1 keer afronden.

Dit scheelt u veel tijd en geld. En uw klant veel ergernis.

Klantenservice

Bespaar 50% tot 80%

Ons unieke Single Point of Entry software zorgt ervoor dat onze medewerkers, altijd en overal, realtime over alle benodigde informatie beschikken om uw klant snel en correct van dienst te zijn. 

Dit kan tot 80% besparen op uw servicekosten, doordat de meeste vragen in 1 keer kunnen worden afgehandeld en u, dankzij onze input, pro-actief kunt reageren naar uw klanten.