Kruimelpad S&H > Erik Biemans

Erik Biemans – Manager Customer Relations & Call Center

(werkzaam bij DSV MCF sinds 2000)

“Mijn team en ik hebben al heel veel fulfilmenttoepassingen en (maatwerk) oplossingen geïmplementeerd en geoptimaliseerd. Hiermee dragen wij actief bij aan het succes van onze klanten.”

Vanuit mijn jarenlange praktijkervaring, opleiding en zeker ook door mijn hands-on mentaliteit, mag ik mijzelf een expert in (order)ketenregie en (e)fulfilment noemen.

Het geeft mij voldoening om te ervaren hoe ik met die kennis en ervaring een bijdrage kan leveren om gezamenlijke, taakstellende doelen te realiseren die alle betrokkenen concrete voordelen opleveren. Ik ben er van overtuigd dat die gedreven, ‘leven en laten leven’ mentaliteit bijdraagt aan het succes van mijn klanten.

Vanuit mijn overtuiging dat ‘iets goed doen minder tijd en geld kost dan het overdoen’, boeit de vraag mij waarom er meestal wel tijd en geld beschikbaar om iets over te doen, maar te vaak niet om iets in één keer goed te doen.

Vaak worden kostenbesparingen en oplossingen juist gerealiseerd door dingen simpel te houden. En door constructief samen te werken vanuit een ‘leven en laten leven’ mentaliteit. Zoals Steve Jobs zei: “Grote dingen worden nooit door één persoon gedaan”.

Die oplossingsgerichte focus op gezamenlijk succes kenmerkt mij. Vanuit die passie help ik ook graag uw processen en klantcontacten optimaliseren. Ik ga daarover graag met u in gesprek!

Contactgegevens:

Logistic Boulevard 1
4791 VC  Moerdijk

Postbus 6070
4780 LZ  Moerdijk

T: +31 (0)168 385 614
E: e.biemans@s-h.nl
L: Erik Biemans
T: @ErikCRM