Kruimelpad S&H > E-fulfilment > Welke fulfilment zaken vindt de consument het belangrijkste?

Welke e-fulfilment zaken vindt de consument het belangrijkste?

Veel consumenten haken na het vullen van een winkelmandje alsnog af. Hoe beter u op de wensen van de consument inspeelt, des te minder afhakers. Daarom is het belangrijk om te weten wat de consument wil en/of verwacht van uw e-fulfilment dienstverlening.

De belangrijkste factoren voor een succesvolle online aankoop in Europa zijn:

  1. Gratis verzenden.
  2. Meerdere betaalmogelijkheden.
  3. Helderheid over verzendtijd en -kosten vroeg in het aankoopproces.
  4. Verwachte of gegarandeerde afleverdatum.
  5. Online bestelgeschiedenis.
  6. Login om aankoopvoorkeuren te kunnen zien.
  7. Keuze in afleverlocatie.
  8. Gegevens onthouden zodat informatie maar 1 keer ingevuld hoeft te worden.
  9. De optie om een snellere verzending te kunnen kiezen.

Bron: Emerce, Comscore en UPS (sept-nov 2013)