Kruimelpad S&H > E-fulfilment

E-fulfilment draait om betrouwbaarheid

E-fulfilment

E-fulfilment omvat de hele order- en serviceketen; vanaf het moment dat uw webwinkel klant z’n bestelling bij u plaatst.

Eén naadloze e-fulfilment keten

Juist bij e-fulfilment is het belangrijk dat de hele order- en service keten één naadloos geheel vormt. Omdat de tijd en financiële ruimte voor correcties en herstelactiviteiten heel beperkt zijn.

Snel, efficiënt en betrouwbaar

Ervaring leert dat merkbeleving en klantentrouw bij e-commerce voor een belangrijk deel gerelateerd is aan de kwaliteit van uw e-fulfilment. Daarom zijn al onze fulfilment oplossingen er op gericht om uw klanten snel, effectief en op betrouwbare wijze te bedienen.

Hans Elshout - CEO bij S&H Product Fulfilment

Meer weten?
Vraag het aan Hans.

De Nederlandse e-fulfilment pionier

Fulfilment en e-commerce hebben geen geheimen voor S&H. Al in 1996 waren wij dé Nederlandse e-fulfilment pionier.

Kennis en ervaring
Wij beschikken dus over een ongeëvenaarde e-fulfilment ervaring. Die kennis en ervaring zetten wij actief in om uw businessmodel gezond te maken en te houden. Dat scheelt u niet alleen veel geld, het verhoogt ook uw rendement.

Bij ons staat úw klant centraal

U kunt alleen succesvol zijn in e-commerce als u uw klant aan u weet te binden. Alleen tevreden klanten komen terug en u krijgt maar één kans voor een eerste indruk.

Klantbehoud
Een sterke order- en service keten is cruciaal voor u en uw merk. Het centraal stellen van uw klant en deze voor u te winnen en behouden is daarom regel bij ons.

Benut onze jarenlange ervaring. Lees ook de veelgestelde vragen over e-commerce:

Wat vindt de consument belangrijk?                         Moet ik 24-uurs levering bieden?
Welke factoren bepalen het succes?                         Kan ik mijn webwinkel succesvoller maken?

Het specifieke van e-fulfilment

E-fulfilment is niet slechts een logistieke variant. Het kent hele specifieke elementen die dit tot een complex geheel maken. Zoals o.a.:
• Veel kortere response- en doorlooptijden;
• Een groot aandeel relatief kleine orders;
• Een groot aantal eenmalige klanten;
• Retouren en terugbetalingen;
• Hogere eisen aan uw IT-systemen;
• De realtime beschikbaarheid van data;
• Afwijkende communicatiestromen.

Besparen
Dit alles leidt er toe dat e-fulfilment een andere opzet en focus vraagt dan de overige processen. Hierdoor is het zelf in eigen huis uitvoeren van de activiteiten per definitie veel duurder is dan het uitbesteden aan een specialist als S&H.

De belangrijkste e-fulfilment ergernissen

Iedere fout in het e-fulfilment proces doet uw merk en imago kraken. Daarom is het zaak dat de kwaliteit en doorlooptijden gegarandeerd worden. De belangrijkste ergernissen zijn:
• Levering niet op tijd
• Trage klantenservice
• Niet multi-channel
• Gebrekkige informatie
• Slechte bereikbaarheid
• Foute levering
• Lange retourafhandeling

Versterk uw businessmodel
Met onze diensten en hoge servicelevels bent u er zeker van dat uw merk in de hele fulfilment keten blijft stralen. Daarmee versterkt u de relatie met uw klant en uw businessmodel.

Ons e-fulfilment versterkt de merkbeleving van uw merk.

E-fulfilment is veel meer dan alleen logistiek.

 
S&H biedt u, als enige Nederlandse fulfilment aanbieder, de hele order- en serviceketen onder één dak. Dit verhoogt uw servicegraad, uw rendement en uw klanttevredenheid. En het bespaart u ook veel geld.