Kruimelpad S&H > E-fulfilment

E-fulfilment draait om betrouwbaarheid

Wat is E-fulfilment?

E-fulfilment omvat de hele order en service keten; vanaf het moment dat uw webwinkel klant z’n bestelling bij u plaatst.

Eén naadloze e-fulfilment keten voor u

Juist bij e-fulfilment is het belangrijk dat de hele order en service keten één naadloos geheel vormt. Omdat u heel weinig tijd en financiële ruimte hebt, om correcties en controles door te voeren.

Snel, efficiënt en betrouwbaar

Ervaring leert dat hoe uw klant uw merk beleeft en of hij trouw is aan uw merk, bij e-commerce voor een belangrijk deel gerelateerd is aan de kwaliteit van uw e-fulfilment. Daarom zijn al onze fulfilment oplossingen er op gericht om uw klanten snel, effectief en op betrouwbare wijze te bedienen.

Hans Elshout - CEO bij S&H Product Fulfilment

Meer weten?
Vraag het aan Hans.

De Nederlandse e-fulfilment pionier

Fulfilment en e-commerce hebben geen geheimen voor S&H, omdat wij al in 1996 dé Nederlandse e-fulfilment pionier waren.

Kennis en ervaring
Wij beschikken dus over een onovertroffen ervaring in e-fulfilment. Deze unieke kennis en ervaring zetten wij graag actief in om u te helpen om de jusite keuzes te maken. Dat scheelt u niet alleen veel geld, maar het verhoogt ook uw rendement.

Bij ons staat úw klant centraal

Bij e-commerce gaan succes en klantenbinding hand in hand. Omdat het veel meer geld kost om een klant te werven dan te houden. Maar alleen tevreden klanten komen terug. En u krijgt maar één kans voor een eerste indruk.

Klantbehoud
Een sterke order en service keten is van groot belang voor hoe uw klant uw merk beleeft. Uw hele keten moet dus goed in orde zijn. Vandaar dat het centraal stellen van uw klant in uw proces zo’n belangrijke prioritiet bij ons.

Benut onze jarenlange ervaring. Lees ook de veelgestelde vragen over e-commerce:

Wat vindt de consument belangrijk?                         Moet ik 24-uurs levering bieden?
Welke factoren bepalen het succes?                         Kan ik mijn webwinkel succesvoller maken?

Het specifieke van e-fulfilment

E-fulfilment is meer dan slechts een logistieke variant. Het kent bijzondere elementen die het tot een complex geheel maken. Zoals:
• Veel kortere response- en doorlooptijden;
• Het groot aandeel kleinere orders;
• Een groot aantal eenmalige klanten;
• Retouren en terugbetalingen;
• Hogere eisen aan uw IT-systemen;
• De realtime beschikbaar stellen van data;
• Afwijkende communicatie.

Besparen
Dit alles leidt er toe dat e-fulfilment een andere aanpak en focus vraagt dan uw andere processen. Hierdoor is het zelf, in eigen huis, uitvoeren van deze activiteiten vaak veel duurder dan het werken met een specialist als S&H.

De belangrijkste e-fulfilment irritaties

Iedere fout in het e-fulfilment proces tast uw merk en imago aan. Daarom is het zaak dat de kwaliteit en doorlooptijden van ieder proces gegarandeerd worden. De belangrijkste ergernissen zijn:
• Levering die niet op tijd zijn
• Een trage klantenservice
• Het niet multi-channel zijn
• Geen goede informatie krijgen
• Slechte bereikbaarheid
• Fouten in de levering
• Trage afhandeling van retouren

Versterk uw businessmodel
Met onze diensten en ons hoge service, bent u er zeker van dat uw merk in de hele order en service keten blijft stralen. Daarmee versterkt u de relatie met uw klant en vergroot u uw rendement.

Ons e-fulfilment versterkt de merkbeleving van uw merk.

E-fulfilment is veel meer dan alleen logistiek.

 
S&H biedt u, als enige Nederlandse fulfilment aanbieder, de hele order- en serviceketen onder één dak. Dit verhoogt zowel uw servicegraad, uw rendement als de tevredenheid van uw klant. En het bespaart u ook nog veel geld.