Kruimelpad S&H > Callcenter

Ons callcenter bedient uw klanten op hun wenken

Ons callcenter stelt u en uw klant centraal

Echte klantgerichtheid, daar gaat het om in ons callcenter. Dat biedt u duidelijke kansen om u van uw concurrenten te onderscheiden en een échte relatie met uw afnemers op te bouwen.

Wij doen klantcontact er niet maar even ‘bij’. Maar hebben een eigen, professioneel callcenter met ca. 35 eigen medewerkers die getraind zijn om uw afnemers vriendelijk, deskundig en multi-channel te bedienen.

Eigen mensen
Wij werken uitsluitend met eigen mensen. Dit is één van de belangrijkse redenen voor onze klanten om voor ons te kiezen.

Veel callcenters lijken wel duiventillen; het personeelsbestand wisselt constant. Bij het gemiddelde callcenter is er daardoor nauwelijks sprake van binding met uw merk en vaak te weinig  inhoudelijke kennis van uw product of dienst.

Onze callcenter medewerkers werken gemiddeld ruim 5 jaar bij ons. Ondertussen worden zij continu getraind en bijgeschoold. Maar nog belangrijker: zij kennen uw markt en uw klanten hierdoor veel beter en zijn zo een echt verlengstuk van uw organisatie.

Erik Biemans - CRM bij S&H Product Fulfilment

Meer weten over het uitbesteden van uw klantcontact?
Vraag het aan Erik.

Erik en zijn top team van 35 betrokken agents denken graag mee hoe ook uw klantcontact naar een hoger niveau kan worden gebracht.

Wij laten uw klant zelf kiezen

Uw klant wil zelf kunnen kiezen hoe, waar en wanneer hij met uw afdeling klantenservice communiceert. Daarom bieden wij u multi-channel klantenservice onder één dak. Uw klant kan zelf kiezen tussen de volgende opties:
• telefoon
• e-mail
• post
• social media
• SMS/WhatsApp
• online chat

Hierdoor laat ons fulfilment uw merk ook in de serviceketen stralen.

Ongeëvenaarde servicelevels

Onze callcenter servicelevels behoren al jaren tot de absolute top van Nederland.

NL – vs – DSV MCF
Wachttijd telefoon (in seconden) 48 6
Beantwoorden e-mail (in dagen) 3,6 0,7
Afgerond na 1 contact 36% 97%
Contacten per gestelde vraag 2,7 1,03
Terugbetaling (in dagen) 15 0,8

 
Zo kunt u zich onderscheiden, houdt u tevreden klanten en bouwt u zodoende een goede en langdurige klantrelatie met hen op.

Flexibele capaciteit

Dát u klantenservice contacten zult hebben, is bekend. Maar hoe, wanneer en hoe vaak men contact met u wenst op te nemen, is vaak een onzekere factor.

Snel, maar ook adequaat
Bij ons beschikt u over een flexibele, schaalbare capaciteit van ervaren, professionele klantenservice medewerkers. Daarmee bent u altijd verzekerd van een snelle, adequate bediening van uw klantenservice contacten, ongeacht de drukte. Zonder dat u vast zit aan hoge vaste kosten.